sobota, 20. april 2013

Intervju: Zulejka z bloga Uglašena kuhinja

[IMG_9018.JPG]

Pa ga imamo, prvi Đuboxov intervju, za katerega je na vprašanja prijazno odgovarjala Zulejka, ki piše, fotografira, predvsem pa pridno miksa, meša in vihti kuhalnice na blogu Uglašena kuhinja.
 
O sebi je na svojem blogu napisala, da ima rada dobro voljo, ljubezen, gibanje, svež zrak in take stvari. Recimo dobro hrano, slastno, zdravo, doma pripravljeno, tako tapravo, čeprav po drugi strani tudi priznava, da kdaj pa kdaj vseeno je tudi kupljene njoke s kupljeno omako - Đubox lajka takšne iskrene izjave, pa saj vsi vemo, da za kuhanje ni vedno volje in časa, pohvalno pa je, da je Zulejki kljub temu na blogu uspelo zbrati cel kup zdravih in zanimivih, ustvarjalnih receptov. Je vegetarijanka, ki je pretežno vegansko hrano, pogosto pa tudi presno hrano, odlična kuharica, ki zna svoje recepte tudi lepo pofotografirati in spretno opisati in od še ne dolgo tega tudi mlada mama. Ne piše le bloga, ampak tudi za razne revije in spletne portale, je navdušena bralka, ljubiteljica knjig, čaja, aikida, živali - več o njej in o njenem blogu Uglašena kuhinja pa v intervjuju:


_MG_8691
Vir.
      Ko smo bili majhni, smo sanjali, da bomo postali smetarji, učiteljice ali piloti, kariere blogerja pa si najbrž ne želi prav veliko otrok. Zakaj sploh imeti blog? 

Hm, kariera blogerja je bolj slaba v kariernem smislu. Je pa fina drugače. Dolgo sem razmišljala, da bi bilo fino imeti blog, ampak nisem imela česa zares deliti s svetom. Potem pa sem začela nanj »shranjevati« recepte, zase in za prijatelje. In čez nekaj časa je blog začelo brati več neznancev kot prijateljev ... Blog je dobro imeti zato, ker to ni le prostor, kjer se lahko izraziš in komuniciraš s svetom, ampak tudi prostor, kjer lahko drugim nekaj daš: nekaj minut (ne)popolnosti na internetu, nasvet, znanje, idejo, navdih, včasih toplo besedo in občutek, da niso sami ...
      Kolikokrat na dan klikneš na svoj blog? Ali kdaj prebiraš arhiv oziroma svojo blogersko zgodovino? 

Na svoj blog klikam, ko mi mail sporoči, da sem dobila kak komentar, ali ko želim kaj novega objaviti. In včasih, če sem res zelo zadovoljna z zadnjo fotko, tudi kar tako :) Arhiva pa praktično ne prebiram, razen seveda, ko iščem kak recept. Mogoče ga bom čez nekaj let začela, da bom obujala spomine.
Vir.
     O čem najraje pišeš in kaj narediš, če se ti res ne da blogati? Žrtvuješ kos dobre torte vesolju za navdih?

V glavi nosim ideje za kakšnih deset objav vnaprej in vedno se najde kakšna tema, o kateri želim pisati ob receptu, a sem včasih tako utrujena ali v stiski s časom, da objavim zgolj recept. Je pa res, da moja frekvenca objavljanja ni tako zelo pogosta, da bi mi idej lahko kar tako zmanjkalo. Zaenkrat še nisem žrtvovala torte :)
Vir.
    Kako pomembni se ti zdijo komentarji oziroma odziv bralcev? Koristijo predvsem gospodu Egu, ki uživa pod žarometi hvale in vzdihi navdušenja, ali je od njih še kakšna druga korist? Se iz njih pogosto razvije spletna debata?

Komentarji so najboljša stvar! Še posebej kakšni dolgi, pa tisti s feedbackom na recept ali mojo izpoved. Zaradi tega je vredno pisati blog. Ego se seveda nasmiha hvali, vendar pa so tu še pomembnejše reči: občutek povezanosti z ljudmi, in hvaležnost, da jim lahko nekaj daš. Debate se tudi znajo razviti, zelo mi je všeč, ko se to zgodi, veliko novega izvem in dobim en tak občutek, kot da sem del plemena. In to je dober občutek :)

Vir.
O čem najraje bereš oziroma kaj najbolj občuduješ na drugih blogih? 

Občudujem bloge, kjer avtorji/avtorice dosegajo ravnotežje med informativnostjo in zasebnostjo. Všeč mi je, da so osebni, da pa mi hkrati nekaj dajo (recept, DIY-načrt, idejo, tolažbo, informacijo, oceno, lepoto samo po sebi). In seveda, rada imam lepe fotke ... In iskrene izpovedi, ki pričajo o tem, da smo nenazadnje vsi z istega planeta.
      Kakšna blogerka boš, ko boš velika, in kakšen bi bil tvoj sanjski blog?

Blog je prostor, kjer si ne bom dopustila frustracije, zato se ne obremenjujem preveč s tem, kar bo.  Seveda pa si želim, da bi bil blog vedno boljši, in imam vzornike v svetu food blogov. Ampak dokler čutim in vidim, da se izpopolnjujem na področju fotografije, stajlinga, pisanja in kuhe, sem z blogom že zadovoljna. Če bo šlo tako naprej, bo to res super.
Vir.

Katere tri slovenske bloge (ja, samo tri!) bi predlagala Đuboxu za kakšnega od naslednjih intervjujev?
Najbrž jih že imate na kakšnem seznamu: Pepermint, Cinnamon and Thyme in La viva vera.
Vir.
Najlepša hvala tebi, še posebej pa tvojim kuhalnicam in tipkovnici! 


2 komentarja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...